Masquerade! Hide your face so the world will never find you

Hej.
Idag har jag varit hos Sofi med Hanna och Hanna och pysslat och sett film. Vi såg The hound of the Baskervilles för att det hör till en engelskauppgift där vi ska jämföra en bokklassiker med en film av den. Den var helt okej, dock lite tyst. Jämfört med den var nästa film vi såg nästan lite för full av musik; vi såg Phantom of the Opera efteråt som jag aldrig sett förut. Den var jättebra och musiken var jättebra. Jag tyckte om den :3

I helgen var jag med Rebecca och Ellen och vi gjorde chokladpraliner med smak av lime, pepparkaka, hallon och oreo. Sedan var jag ett tag på stan då det var skyltsöndag i söndags, och sen har jag mest gjort läxa. Men det har varit en bra helg. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0