Det kommer aldrig va över för mig

Idag släppte Håkan sin nya singel!!! Åh jag är så peppad inför hans nya skiva och för att förhoppningsvis kunna se honom live i sommar! Jag vet egentligen inte vad jag ska säga om hans nya låt, lite åttiotalskänsla där med synthen, men den är ändå bra på något sätt. Den är inte den bästa av hans låtar men den tar sig efter några gånger. Jag undrar verkligen hur det nya albumet kommer bli. Hans sista är ju ganska svårslaget, det var så himla bra. Men man vet aldrig, så nu väntar jag bara tills 17 april för att se hur resten låter. 

Dessutom så ska det ju komma en Håkan-film nu till sommaren! "Känn ingen sorg" heter den och kommer vara baserad på Håkans texter. Jag hoppas hoppas hoppas att den kommer vara bra, åh vad roligt det skulle vara! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0