Låt oss dansa bort våra tårar

Hej. 
 
Förrförra helgen började bra, först då var jag på skolfesten på fredagen då skolan fyllt 10år, och då spelade Whiskers, Lärkträdet och Cleo och det var jättebra. Det var nog några fler som spelade men jag kom lite senare så jag missade början men det var bra iallafall, även fast jag inte kom in föränn en kvart efter jag kommit dit typ för brandlarmet hade gått så skolan evakuerades och så kom brandkåren och hela baletten så det tog ett tag innan vi kom in igen. Men ja. Hursomhelst. Sen så var jag på klass-jagvetintevaddetvarförnågot där vi satt och pratade och drack te och hade det allmänt trevligt och mysigt. Sen så hade jag vanlig skolvecka och jag vann debatten förra fredagen på politiklektionen vilket kändes superbra, och sen på lördagen så var jag med Elina och vi var hundvakt åt mormors hund och vi åt kinderägg = nostalgi. Nu så har jag haft Pa100 vecka hela veckan och helgen och alltså bara jobbat på Pa100 arbetet. Och det har ändå gått ganska bra. (förutom att jag typ dog för The Doctor regenerated och Ten försvann och det var hemskt) Jag börjar se ljuset i slutet av tunneln och det känns hur bra som helst. Och idag hade vi friluftsdag på skolan och jag åkte slalom och det var så himla härligt väder. Ett fåtal minusgrader och soligt. Supernajs. 
från google.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0