Hambugare med ananas låter inte gott.

Teater. 
Idag såg jag en liten grabb i en blå overall, rutig basker och med en liten skinnryggsäck. Och han var inte typ åtta utan mer som två eller tre. Han gjorde mig glad, för han var så cool. Det är inte ofta man ser en så cool två/tre åring. Så det var kul. Och så såg jag att någon hade lindat in en lyktstolpe i en stickad halsduk (eller något sådant). Det är kul att någon försöker göra Umeå lite finare.

Musik.
Mitt lov har varit bra. Fyllt av påskägg och sömn. Lite kompisar och efterrättslagning, och så läxor förstås. Men det har varit bra. Jag är ändå hyfsat nöjd. Med allt. 
Molly är här. Hon sover under bordet. 
Lyssna på den här. Den är bäst. Och nej, den öppnas inte i samma fönster.

Vad väljer man?
Det är bara 6 veckor kvar till lovet. 51 dagar om jag såg rätt på nedräkningen på Midgård. Tänk. Sommar. 
Och så har jag börjat virka förresten. Igen alltså. Små saker som man kan he någonstans. Jag får väl se vart. 
Och jag fyller ju år snart. Högst på önskelistan: jongleringsbollar. Inför min framtida jongleringskarriär.






Kommentarer
Rebecca

Tack så mycket det var ju du som inspirerade mig till arr rita han :P hehe

2011-04-27 @ 15:10:58
URL: http://rebeccajager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0