Och jag vill också dansa, men inte än, kanske sen.



Jag har inte uppdaterat på länge nu. För jag har inte haft tid. Jag sitter just nu med läxan. Jag har så mycket läxa. Hm. Det är lite synd. För man får ingen tid över. Jag var till och med tvungen att tacka nej till en mysig natt på ett tak någonstans här i Ume med mina kompisar och en massa filtar. Läs här och här om deras fina natt. Lite deppig är man att man inte kunde vara med. Men sånt är livet. Man kan inte få (i det här fallet göra) allt.

Jag hade webbdesignprov idag. Jag tror det gick bra. För sidan såg likadan ut som den jag skulle avbilda som fanns på papperet. Mer utförlig tänker jag inte förklara. För jag kan inte det. Det skulle vara för svårt. 

Inspiration. Jag behöver inspiration. För jag har insppirationstorka. Verkar det som. För jag kan inte skriva någonting. På min svenskauppgift alltså. Jag önskar man bara kunde lämna in något flumpapper. Undrar om det skulle funka. Eller funka och funka, funka gör det väl. Frågan är väl vilket resultat man skulle få. 

Och snart är det påsklov. Det ska ändå bli skönt. Även fast man kommer ha läxa hela veckan. Men lite tid kommer man nog ha över åt lite kuliga saker. Bara två dagar kvar. Eller om man tänker mitt sätt - en dag kvar. Pick one.


Kommentarer
Rebecca

Men herregud är webbdesign så att man ska behöva gå efter nån jävla mall och inte få leva fritt? Då byter jag !!!

2011-04-13 @ 23:30:07
URL: http://rebeccajager.blogg.se/
Rebecca

-men gu så tråkigt man vill ju göra som man vill.

2011-04-14 @ 11:04:16
URL: http://rebeccajager.blogg.se/
Rebecca

Men det är ju så det är med bild ju ? och det går ju jättebra :P

2011-04-14 @ 14:21:31
URL: http://rebeccajager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0