Baka kakor och lyssna på Markus Krunegård - bästa starten på en solig söndag.

Hej.
Jag har inte orkat/haft tid att skriva. 
I alla fall hade jag en väldigt trevlig valborg med vännerna på nydala där vi satt och grillade. 
Och jag hadde ingen kamera så jag stal dessa från Ellens blogg, förutom den första som är från Rebeccas blogg. :)











Jag skrev detta för sju timmar sen, och med risk för (om det går) att dubbla detta inlägg så publicerar jag det en gång till  eftersom det inte syntes. Varför vet jag inte.
I alla fall så lägger jag till att jag annars haft en bra vecka, med lite läxor, virkning, annat pyssel och tårtbakning åt pappa som fyllde år i fredags.


Kommentarer
Rebecca

Hehe lite kul att du stulit bilder från en blogg som har stulit från facebook :P och är glad att du är tillbaka för jag har typ gått in 100gg här och då har jag tittat på din video 100gg också typ :P hehehe HAHAHA HOHOH MOHIOTIO (lite random där men det skiter jag i ) :P :P



Vi borde göra nåt snart :)



Och förlåt för valborgen om du typ tyckte att jag förstörde eller nåt för det var inte meningen :(

2011-05-09 @ 21:48:25
URL: http://rebeccajager.blogg.se/
LN

Jag håller med. det är bra att du är tillbakaa!

wiii (R)

2011-05-10 @ 17:07:01
URL: http://vikstromellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0