Jag måste vara en katt. För jag har dött så många gånger redan, men ändå lever jag.

Åh. Jag går som på moln. Fast vita, för att vara exakt. För nu är biologiprovet som tryckt ned mig i backen avklarat. Och jag trodde jag skulle dö på provtiden. För jag kunde inget. Men provet var inte så svårt som jag trodde det var. Så det känns bra. Och nu är det bara franskaproven kvar. Himla skönt. Och snart är det helg. Då ska jag ta mig tid att läsa lite. För de har jag inte gjort på evigheter. Dessutom. Glöm inte Mitt i Naturen ikväll. Det äger. Och han är i Australien, och det är jättefint. Och alla djur är fina. Och ikväll ska det handla om näbbdjur. Måste se!! 
Men nu ska jag göra läxa. Fast nä. Jag ska se på Scrubs. För det äger också.


Kommentarer
Rebeccas foto och konst

All är ju lediga på torsdag o fredag nästa vecka och veckan efter det så ska vi besöka företag som vi ska jobba på nästa sommar så då äre inte heller skola och sen är de ju lov :D:D:D Vi måste fara och grilla sådär som förra sommarn igen :D

2011-05-26 @ 21:54:16
URL: http://rebeccajager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0