Lättnad



Nu är Nationella i matte B gjort. Härliga känsla! Allt är som bra nu. Idag var bästa dagen på länge, utom igår då, då jag fyllde år och fick en massa grejer och bara tog det lugnt och åt tårta. 16 år nu ju!
I alla fall. Vi hade matte B nationella i fyra timmar idag och sen hål och sen språk. Himla lugnt, hela dagen. Dessutom blev jag riktigt glad då jag hittade en film jag velat se på skolbibblioteket. Amelie från Montmartre. Ellen och Rebecca har skrivit väl om den. Så jag hoppas den är bra.
Och så regnade det. Lite sånt där ljummet vårregn som drar ner alla vårlukter från träden och låter det hänga liksom en slöja i luften. Vi var tvugna att skynda oss ut från matsalen för att kunna gå i det. 
Nä. Nu så ska jag ta och se på film.

Och så fick jag dessutom mina jongleringsbollar igår, så nu äre bara att öva. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0