Flaskpost

Hej.
Nu har jag ätit middag. Och jag ska nu spåna på en layoout till webbsidan jag ska skapa på webbdesignen. Den måste vara färdig tills imorgon, sp jag måste skissa på idéer hela kvällen. Och så hade jag tre NP i engelska idag. Det gick bra, hoppas jag. Jag får se. 

Igår var det varmt så in i norden, varmare än utomhus. Och jag sitter i uterummet och beundrar alla färger, det gröna gräset och blå havet. Och någon är ute och ror och ska fiska. Åh. Det vill jag också göra. Jag längtar till att få fara ut och fiska och åka båt. Och tills hallonen kommer. Och alla jordgubbar. Och smultron. Åh. Tänk. Det är fem veckor och några dagar kvar till sommerlovet. Och allt kommer gå så fort. Jag kommer fokusera på alla läxor och prov som ska in nu inför lovet, och vips kommer det vara här. Mm. 

Nä. Jag ska fortsätta.
Hejdå.


Foto: Ingela


Kommentarer
Rebeccas foto och konst

Okej ved bra att du inte tycker det :) Kändes bara som att ni inte gillade sällskapet för ni for ju typ hem då alla kom. Det var ju bara jag Ellen och Amanda som stannade :P Jo det måste vi:D

2011-05-10 @ 23:04:00
URL: http://rebeccajager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0