Vem i hela fridens dagar skjuter typ hundra raketer kl. 00.30 en vanlig fredagnatt i november?

Nu så har jag varit på stan i ett par timmar. Och shoppat, faktiskt. Jag brukar inte göra det så ofta. Men i alla fall. En basic svart tröja, en grå blus, en svart cardigan, ett svartvitt linne och en färgglad klänning. 
Jag har också smakat pepparkaksfil. Norrmejerier hade smakprov i MVG-gallerian. Och det smakade inte gott. Usch näe. Jag tror jag smakat det förut, och att jag inte gillade det då heller, men så har jag hört massa personer prata om hur gott det är. Men nä. Det var inte alls gott.
Årets första julmust! Man blev bjuden av Elkedjan. Och så har mamma gjort en pepparkaksdeg, vi ska baka pepparkakor imorgon, så årets första pepparkaksdegbit åts idag också. Mm. 
Imorgon skall här pluggas. Matte och fysik. Jajamänsan.

Fast nä, förlåt Norrmejerier, men god var den inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0