Jag var bara inte gjord för dessa dar, och dessa dar var inte gjorda för mig.

Hejhej.
Härligt med helg. Dock ska jag sitta med läxa hela dagen idag, för matten är ju inte slut. Eller de andra små inlämningarna som stuckits in här och där. Men de får fixas sen. 

Igår var jag i klossen på Ålidhem och såg på skuggteaterns improshow "S-news", fjärde och sista delen. Åh det var så himla bra. Det var jätteroligt. Liksom eftersom inget är förbestämt så ändras allt för varje mening. Och allt var helknäppt, men de lyckades lösa ut allt ändå och få ett bra slut. Jag kommer definitift gå på en sådan här show någon fler gång. Synd att de inte är tillbaka föränn i höst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0